تحلیل تکنیکال و پیش‌بینی قیمت شیبا اینو

در حالی که رهبران بازار ارزهای دیجیتال، یعنی بیت کوین و اتریوم، یک توقف موقتی را در مرحله بازیابی قیمت از خود نشان می‌دهند، دیگر ارزهای دیجیتال شاهد فشار فروش بیشتری هستند. یکی از آنها میم کوین محبوب شیبا اینو (SHIB) است که در دو هفته گذشته، یک حرکت جانبی از خود به نمایش گذاشته و در حال تشکیل الگوی مثلث نزولی است.

علی‌رغم روزهای پرنوسان در بازار کریپتو، قیمت شیبا اینو همچنان بین دو سطح، یعنی خط روند مقاومت بلندمدت و ناحیه حمایتی افقی خود در سطح 0.000007 دلار، در حال نوسان است. این خط روند نزولی که در نقش یک مقاومت پویا ظاهر می‌شود، می‌تواند میم کوین را تحت فشار قرار ‌دهد تا به کف‌های پایین‌تر جدید برسد.
در نمودار روزانه، این تثبیت با تشکیل یک الگوی نزولی معروف به نام مثلث نزولی آشکار می‌شود. شکست و تثبیت قیمت زیر این الگو می‌تواند باعث تسریع در فشار فروش شود.
بنابراین، با احتمال بالاتر شکست حمایت 0.000007 دلاری، قیمت شیبا ممکن است با یک افت 8.5 درصدی به 0.00000642 دلار برسد.
البته نمی‌توان با قاطعیت در مورد روند قیمت شیبا اینو تصمیم گرفت؛ زیرا همیشه احتمال تغییر روند وجود دارد. خریداران علاقه‌مند باید منتظر باشند تا قیمت‌ از خط روند نزولی بلندمدت عبور کند. این بریک آوت نشانه تغییر در روند خواهد بود و اولین هدف قیمتی شیبا می‌تواند سطح 0.00000838 دلار و سپس، 0.00000976 دلار باشد.
همگرایی – واگرایی میانگین متحرک: افزایش شیب MACD منعکس‌کننده تلاش خریداران برای به دست گرفتن کنترل اوضاع است، اما تشکیل یک قله پایین‌تر نشان می‌دهد که این تلاش‌ها در حال تضعیف هستند.
میانگین متحرک نمایی: مقاومت دینامیک EMA 50 روزه مقاومت بالایی نسبت به قیمت شیبا ارائه می‌دهد.

منبع : ارزکس