پپه شیطانی هم به بازار آمد، سرمایه‌گذاران گوش به زنگ باشند!

میم کوین پپه (PEPE) در 24 ساعت گذشته رشد قابل توجه بیش از 15 درصدی را تجربه کرده است. این رشد به دلیل تحرکات دو نهنگ بوده است که 1.56 تریلیون توکن پپه، معادل 1100 اتریوم (ETH) یا 2.06 میلیون دلار خریداری کرده‌اند. این خرید توسط دو نهنگ مذکور، پپه را در صدر فهرست بیشترین رشد رمزارزها در میان 100 ارز دیجیتال برتر قرار داد. این خریدها مورد توجه گسترده و پوشش رسانه‌ای قرار گرفت. علاوه بر رشد پپه، سایر میم کوین‌های مرتبط با این رمزارز، مانند ککه (Keke) نیز شاهد رشد قابل توجهی بودند. ککه در 24 ساعت گذشته 19.94 درصد رشد کرد و دومین رتبه را در فهرست بیشترین رشد به خود اختصاص داد.

در میان شور و هیجانی که پیرامون میم کوین‌های مرتبط با پپه وجود دارد، یک جایگزین جدیدتر به نام  پپه شیطانی (Evil Pepe) مورد توجه قرار گرفته است. با پیش‌فروش اویل پپه، در کمتر از ده روز یک میلیون دلار جمع‌آوری شده است. اویل پپه، که به عنوان نسخه شیطانی پپه اصلی به تصویر کشیده می‌شود، جامعه خود را تشویق می‌کند تا جنبه شیطانی خود را بپذیرند و روی آن سرمایه‌گذاری کنند. این میم کوین قرار است به زودی در صرافی‌ها عرضه شود.
مایکل وروبل، تحلیل‌گر برجسته ارزهای دیجیتال، یک پیش‌بینی قیمتی برای توکن پپه (پپه شیطانی) ارائه کرده است. با وجود پیش فروش 90 درصد از توکن‌های اولیه و حداکثر ارزش بازار تنها 1996002 دلار در زمان عرضه، این میم کوین با توجه به ارزش بازار انبوه بیش از 500 میلیون دلاری پپه، توان رشد قابل توجهی را دارد.

منبع:بی این کریپتو