پیش‌بینی جدید رابرت کیوساکی: بیت کوین در مسیر ۱۲۰ هزار دلاری شدن است!

رابرت کیوساکی، نویسنده کتاب «پدر پولدار، پدر فقیر»، پیش‌بینی جدیدی برای قیمت بیت ‌کوین ارائه کرده و گفته است که تا سال آینده، قیمت بزرگترین ارز دیجیتال بازار به ۱۲۰ هزار دلار خواهد رسید.

کیوساکی این پیش‌بینی را در توییتر انجام داد و در مورد اقدام اعضای اتحادیه بریکس (BRICS)، انجمنی متشکل از پنج اقتصاد در حال ظهور یعنی برزیل، روسیه، هند، چین و آفریقای جنوبی، برای اتخاذ استاندارد طلا اظهار نظر کرد.
طبق گزارش‌ها، این اتحادیه در ماه آینده یک ارز دیجیتال با پشتوانه طلا را معرفی خواهد کرد که به گفته کیوساکی، می‌تواند وضعیت فعلی دلار را تغییر دهد. او به پیروان خود توصیه می‌‌کند که برای محافظت در برابر تورم قریب‌الوقوع به دلیل کاهش ارزش دلار، طلا، نقره و بیت کوین بخرند.
کیوساکی یکی از مدافعان سرسخت بیت کوین باقی مانده و چندین پیش‌بینی برای هدایت سرمایه‌گذاران انجام داده است. او اعتقاد کمتری به بخش بانکداری دارد و معتقد است که بانک‌های بیشتری احتمالاً در ماه‌ها و سال‌های آینده نابود خواهند شد. علی‌رغم اتفاقات اخیر که باعث شده بسیاری از سرمایه‌گذاران بزرگ اعتماد خود را به بیت کوین از دست بدهند، کیوساکی همچنان نسبت به این ارز دیجیتال برتر خوشبین است.

منبع :یوتودیhttps://u.today/rich-dad-author-gives-bitcoin-btc-new-mega-prediction